Velká cena cestovního ruchu 2016/2017: Produkt Po stopách Lucemburků na jižní Moravě oceněn titulem Nejlepší turistický produkt

Velká cena cestovního ruchu 2016/2017: Produkt Po stopách Lucemburků na jižní Moravě oceněn titulem Nejlepší turistický produkt

Pomyslné zlato v kategorii Nejlepší turistický produkt si odnesli zástupci Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava za produkt nazvaný Po stopách Lucemburků na jižní Moravě v soutěži o Velkou cenu cestovního ruchu 2016/2017. Vítězný produkt je dostupný na stránkách www.jizni-morava.info.

Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO&REGIONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu. V desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Oceněn byl také nejlepší startupový projekt v cestovním ruchu. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky.

V jubilejním desátém ročníku Velké ceny cestovního ruchu jsme se rozhodli zachovat to nejlepší z minulých let a zároveň přistoupit k inovacím,“ komentuje posun soutěže jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová a doplňuje: „S ohledem na vývoj trhu a rostoucí roli moderních technologií jsme upravili parametry některých soutěžních kategorií a nově přistoupili k ocenění nejlepšího startupu v cestovním ruchu.“ Hodnocení přihlášených projektů přitom měli na starost odborníci na slovo vzatí. „Stejně jako v minulých letech jsme do poroty přizvali odborníky na cestovní ruch, marketing, komunikaci i další obory,“ vysvětluje ředitel projektu GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno Miloň Mlčák a dodává: „Cestovní kancelář roku nám svými hlasy pomohli vybrat ti nejpovolanější, totiž zákazníci všech cestovních kanceláří působících na tuzemském trhu.

Třetí místo v kategorii Nejlepší elektronický projekt získal Jihomoravský kraj za Komunikační kampaň Jižní Moravy.

Na výsledky celé soutěže se můžete podívat ZDE.

Fotogalerie