Jižní Morava dvakrát oceněna na veletrhu Regiontour

Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava získala v soutěži o Velkou cenu cestovního ruchu na právě skončeném veletrhu cestovního ruchu Regiontour první místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň za ucelenou mediální prezentaci (katalog, plakát, webový portál, video, venkovní reklama atd.) projektu Netradiční místa pro netradiční setkání.

 „V rámci projektu jsme nabízeli například historická sklepení, zámecké sály, hradní prostory, jeskyně Moravského krasu a další místa, která mohou být využita pro konání společenských i firemních akcí, seminářů, konferencí, ale i svateb. Všechny tyto prostory nabízíme prostřednictvím webové stránky Moravia Convention, která je zaměřena na kongresovou turistiku," uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu Jižní Morava Zuzana Vojtová, která neskrývala radost z vyhlášení výsledků Velké ceny cestovního ruchu.
Kongresová turistika je podle jejích slov jednou z významných oblastí činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava. „Vedle toho propagujeme celý turistický potenciál jižní Moravy, samozřejmě se zaměřením na slunce a víno, protože jsme krajem vína, folklóru, slunce a dobré atmosféry," dodala Zuzana Vojtová. „Na to je zacílen jeden z našich současných velkých projektů, který se věnuje sklepním uličkám a jejich většímu využití v cestovním ruchu. Sklepní uličky v té podobě, v jaké jsou právě u nás na jižní Moravě, lze považovat za skutečnou evropskou raritu," dodala Zuzana Vojtová.
Do Jihomoravského kraje putovalo i další ocenění z letošního veletrhu Regiontour. Zvláštní cenu Veletrhů Brno za nejlepší turistický produkt získal Jihomoravský kraj, Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava a Nadace partnerství za produkt nazvaný „Zažít kraj vína a památek na kole." Soutěž o Velkou cenu cestovního ruchu měla také další kategorie - Nejlepší webový portál, Nejlepší lázeňský a wellness balíček, Nejlepší golfový balíček a Nejlepší cestovní kancelář.