Tourfilm 2018: čestné uznání pro Jižní Moravu

Mezinárodní festival Tourfilm proběhl ve dnech 5. a 6. října v Karlových Varech. V národní soutěži TourRegionFilm obsadilo propagační video jižní Moravy druhou příčku v konkurenci 46 přihlášených spotů z celé České republiky.

„Video vzbudilo velký zájem nejen při zahraničních prezentacích, ale také na našich webovýc„Video vzbudilo velký zájem nejen při zahraničních prezentacích, ale také na našich webových stránkách a sociálních sítích, proto jsme se rozhodli jej do soutěžního festivalu na jaře letošního roku přihlásit. Pozvání na slavnostní předávání cen nás mile překvapilo,“ prozrazuje marketingová manažerka CCR JM Helena Kubíčková.

Foto: VideoBrothers, s. r. o. 

Propagační spot turistického regionu jižní Morava vytvořila Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava ve spolupráci s produkční společností Video Brothers, s.r.o. v roce 2017. Spolu s českou verzí byly vytvořeny také jazykové mutace v angličtině a němčině. Pozitivní ohlasy ze strany zahraničních zastoupení agentury Czechtourism si vyžádaly další jazykové mutace v ruštině, japonštině, čínštině a korejštině.

 Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen proběhlo 5. října v Grandhotelu Pupp. Video získalo čestné uznání a stalo se druhým nejlépe umístěným českým spotem v kategorii „Propagační spot s tématikou cestování (do 10 minut)“. První místo v této kategorii získal snímek Národní parky ČR.

 „Nepřemýšleli jsme nad tím, zda náš snímek v soutěži zaboduje. Věděli jsme, že tvůrci odvedli skvělou práci a vysoké umístění je jen třešinkou na dortu. Co nás těší dvojnásob je skutečnost, že krajina jižní Moravy se objevuje také v dalších vítězných snímcích, a to jak v Národních parcích ČR, tak v dokumentu Krajinou domova II., který zvítězil v další kategorii. To jen svědčí o atraktivitě našeho regionu a pomáhá jeho další propagaci,“ uzavírá Kubíčková.

Foto: VideoBrothers, s. r. o. 

Do soutěžního festivalu se v letošním roce přihlásilo 435 soutěžních snímků (316 do soutěže mezinárodní, 119 do národní části), reprezentujících rekordních 64 zemí světa. Nejpočetněji bylo v mezinárodní sekci zastoupeno Chorvatsko (25 snímků), následováno Španělském, Německem a Slovenskem.

 V národní části TourRegionFilm se oproti minulému ročníku zvýšil počet soutěžních filmů, mobilních aplikací i webů a rozšířila se také škála zobrazovaných témat. Porota kladně hodnotila nárůst kvality zpracování jak u profesionálních, tak u amatérských snímků.h stránkách a sociálních sítích, proto jsme se rozhodli jej do soutěžního festivalu na jaře letošního roku přihlásit. Pozvání na slavnostní předávání cen nás mile překvapilo,“ prozrazuje marketingová manažerka CCR JM Helena Kubíčková.

Propagační spot turistického regionu jižní Morava vytvořila Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava ve spolupráci s produkční společností Video Brothers, s.r.o. v roce 2017. Spolu s českou verzí byly vytvořeny také jazykové mutace v angličtině a němčině. Pozitivní ohlasy ze strany zahraničních zastoupení agentury Czechtourism si vyžádaly další jazykové mutace v ruštině, japonštině, čínštině a korejštině.

 Více o soutěži - zde.