WTM Londýn 2013

4.11.2013 - 7.11.2013 Londýn, Velká Británie

Jeden z nejvýznamnějších světových veletrhů cestovního ruchu pro odbornou veřejnost World Travel Market v Londýně zaznamenal 5% růst v návštěvnosti. Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava zde již tradičně prezentovala nabídku jižní Moravy.

Veletrh je ideální místo pro navázání nových kontaktů a seznámení se s aktuálními celosvětovými trendy v cestovním ruchu. Veletržní správa WTM za tímto účelem provádí průzkum mezi vystavovateli a návštěvníky a výsledky prezentuje prostřednictvím dokumentu World Travel Market 2013 Industry Report. Z průzkumu mimo jiné vyplývá, že na trhu cestovního ruchu se očekává další oživení a růst v roce 2014. Vedle již známé zkratky BRICKS se nově objevuje zkratka SLIMMA, označující dynamicky se rozvíjející destinace současnosti Srí Lanku, Indonésii, Malajsii, Mexiko a Argentinu. Nejčastějším zdrojem informací o destinaci je TripAdvisor, který uvedlo více než 27% respondentů, dále osobní doporučení s 18% a 14% dotázaných čerpá z oficiálních internetových stánek destinací nebo tištěných průvodců.

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava společně s Jihomoravským krajem a městem Brnem prezentovala nabídku destinace. Pravidelné letecké linky z Londýna do Brna využívá stále více Britů pro víkendové návštěvy města. Nejužitečnějším materiálem jsou tak tištění průvodci Brno city guide a nově také South Moravia Guide, který byl vydán za finanční spoluúčasti ROP Jihovýchod. Tradičním artiklem jsou mapy a průvodci vinařskou turistikou a cykloturistikou jižní Moravy.

Fotogalerie