Krizová komunikace akcí a eventů

Zrušené a přesunuté festivaly a eventy kvůli nepříznivé předpovědi počasí. Letos jsme to zažili a museli komunikovat směrem k návštěvníkům a sledujícím na sociálních sítích. Jak správně v těchto nenadálých situacích k publiku mluvit? Na co si dát pozor?
Workshop „Krizová komunikace akcí a eventů“ je určen pořadatelům kulturních akcí na jižní Moravě.

Termín: 21. 11. 2024, 9:00 – 15:00  v budově Krajského úřadu (Žerotínovo náměstí 449/3, Brno), který je spoluorganizátorem vzdělávací akce.

Program:
9:00 – 10:30 interní workshop – vyhodnocení akcí, propojení organizátorů, banka nápadů.
10:30 – 11:00 přestávka
11:00 – 15:00 Ivo Mitáček: evakuační plán, smlouvy s dodavateli, pojištění, jak komunikovat a nastavit komunikaci s policií, hasiči, záchrankou, co s jednotkami IZS domluvit předem + příklady dobré a špatné praxe.

Máte zájem o účast? Vyplňte prosím vaše údaje v tomto formuláři. Vyplnění formuláře není potvrzením účasti, očekávejte tedy potvrzující email.