- Budujeme značku IC / města – jak na brand, proč je potřeba, co je to DNA měst, co je to brandová žiletka, jak pracovat s komunikační strategií plus příklady praxe
- Pracujeme v online světě – digitální stopa města, jak na Facebook a IG / jaký obsah patří do online prostředí / nejčastější chyby v onlinu a jak se jich vyvarovat
- Vytváříme produkty města – jak na produkty, jak testujeme produkty, metodika HCD a lean canvas v cestovním ruchu v souvislosti s produkty
- Získáváme zpětnou vazbu v IC – příklady dobré praxe
- Informační centra a dárkové předměty – jak vybírat, jak zapasovat do brandu městu
- Cesta zákazníka v IC – jak zákazník vnímá IC
- Smyslový marketing v IC – jak pracovat se smysly
- Jak najít unikátní nabídku města
- Behavioralní marketing pro IC
- Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)
Školit bude Pavel Pichler