Bez rozumné strategie ani ťuk


Vymyslet strategii a koncepci cestovního ruchu na jižní Moravě není jen tak… Zohledňujeme přání turistů, místních obyvatel i potřeby poskytovatelů služeb v kraji. Aby vše bylo v rovnováze. Zajímá vás, jak to děláme? Nahlédněte do zásadních dokumentů.

01. 02. 2018

Marketingová strategie Jižní Moravy 2018-2020

Jaké jsou cílové skupiny návštěvníků, produktový mix pro jižní Moravu, cíle strategie CCRJM…? Dozvíte se v dokumentu.

stáhnout pdf
27. 06. 2014

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na období 2014 – 2020

Program chce zlepšit možnosti rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje a obsahuje kroky pro jeho naplnění.

stáhnout pdf
11. 12. 2013

Marketingová koncepce cestovního ruchu 2013 - 2020

CzechTourism představil marketingovou koncepci cestovního ruchu ČR 2013-2020. Jde hlavně o: „Posilování kvality nabídky cestovního ruchu včetně kultivace podnikatelského prostředí“ a „posílení role cestovního ruchu v hospodářské a sektorových politikách státu“.

stáhnout pdf
05. 04. 2013

Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR na období 2014 – 2020

Základní strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl? Zvyšovat konkurenceschopnost cestovního ruchu na národní i regionální úrovni, udržení ekonomické výkonnosti i jeho pozitivních dopadů na sociokulturní a environmentální rozvoj ČR.

stáhnout pdf