Bez rozumné strategie ani ťuk


Vymyslet strategii a koncepci cestovního ruchu na jižní Moravě není jen tak… Zohledňujeme přání turistů, místních obyvatel i potřeby poskytovatelů služeb v kraji. Aby vše bylo v rovnováze. Zajímá vás, jak to děláme? Nahlédněte do zásadních dokumentů.

31. 12. 2022

Marketingový plán 2023

Máme před sebou nový rok plný výzev a možností. Nahlédněte pod pokličku našich plánů. Kde jižní Moravu představíme světu? Jaké aktivity čekají na naše návštěvníky? Jak budeme lákat akce do naší destinace s pestrou nabídkou? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.

stáhnout
28. 02. 2022

Marketingový plán 2022

Zajímají vás témata, kampaně a projekty cestovního ruchu jižní Moravy pro rok 2022? Proběhne v tomto roce oblíbený Gourmet Jižní Morava? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.

stáhnout
26. 01. 2022

Strategie CCRJM 2022-2027

Strategie destinačního managementu a marketingu Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava 2022-2027 navazuje na Strategii rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na roky 2021-2027, která stanovuje výchozí strategický rámec pro rozvoj kraje v oblasti cestovního ruchu. Odkaz na navazující dokumenty najdete zde: https://www.ccrjm.cz/strategie-ccrjm-2021-2027

stáhnout
04. 01. 2021

Marketingový plán 2021

I přes omezení, která budou regulovat nejen cestovní ruch minimálně první polovinu tohoto roku, volíme vyzývavé téma.... Čemu se budeme věnovat v roce 2021? Jaké jsou naše plány?

stáhnout
01. 02. 2018

Marketingová strategie Jižní Moravy 2018-2020

Jaké jsou cílové skupiny návštěvníků, produktový mix pro jižní Moravu, cíle strategie CCRJM…? Dozvíte se v dokumentu.

stáhnout
27. 06. 2014

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na období 2014 – 2020

Program chce zlepšit možnosti rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje a obsahuje kroky pro jeho naplnění.

stáhnout
11. 12. 2013

Marketingová koncepce cestovního ruchu 2013 - 2020

CzechTourism představil marketingovou koncepci cestovního ruchu ČR 2013-2020. Jde hlavně o: „Posilování kvality nabídky cestovního ruchu včetně kultivace podnikatelského prostředí“ a „posílení role cestovního ruchu v hospodářské a sektorových politikách státu“.

stáhnout
05. 04. 2013

Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR na období 2014 – 2020

Základní strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl? Zvyšovat konkurenceschopnost cestovního ruchu na národní i regionální úrovni, udržení ekonomické výkonnosti i jeho pozitivních dopadů na sociokulturní a environmentální rozvoj ČR.

stáhnout

Kam dál?