3K platforma je funkční platforma pro kooperaci, koordinaci a komunikaci subjektů cestovního ruchu v destinaci za účelem podpory rozvoje cestovního ruchu, v rámci které dochází k výměně informací nezbytných pro koordinaci aktivit cestovního ruchu na jižní Moravě. Setkání na úrovni krajské a oblastní DMO (destinační management oblasti) probíhá průběžně dle potřeb subjektů, minimálně však 4x do roka. Cílem těchto setkání je koordinace činnosti cestovního ruchu, vzájemná informovanost a příprava společných aktivit.
Setkání produktové rady
Produktová rada jako zastřešující nástroj plánovacího procesu pro regionální významovou a produktovou úroveň. Hlavním úkolem je připravovat produkty a kampaně pro efektivní a jednotnou propagaci jižní Moravy na tuzemském (DCR) a zahraničním trhu incoming/PCR). Základním požadavkem je maximální vertikální propojení mezi regionální úrovní řídící pyramidy (CCRJM) a oblastní úrovní (DMO turistických oblastí). Produktové rady se setkali zástupci certifikovaných oblastních DMO, reprezentanti necertifikovaných oblastí i zástupci Brna jako hlavní metropole.
Pracovní skupina pro cestovní ruch při RSK JMK
V rámci setkání pracovní skupiny cestovního ruchu při Regionální stálé konferenci pro území Jihomoravského kraje byly na programu plánované dotační programy v oblasti cestovního ruchu, byly předány informace o změnách Strategie cestovního ruchu. CCRJM představilo přehled aktivit a vyhodnocení turistické sezóny. Více informací zde: https://www.rskjmk.cz/pracovni-skupiny/cestovni-ruch/13-jednani-ps-regionalniho-kolegia-pro-cestovni-ruch/
Setkání produktové rady
Produktová rada jako zastřešující nástroj plánovacího procesu pro regionální významovou a produktovou úroveň. Hlavním úkolem je připravovat produkty a kampaně pro efektivní a jednotnou propagaci jižní Moravy na tuzemském (DCR) a zahraničním trhu incoming/PCR). Základním požadavkem je maximální vertikální propojení mezi regionální úrovní řídící pyramidy (CCRJM) a oblastní úrovní (DMO turistických oblastí). Produktové rady se setkali zástupci certifikovaných oblastních DMO, reprezentanti necertifikovaných oblastí i zástupci Brna jako hlavní metropole.
Setkání produktové rady
Produktová rada jako zastřešující nástroj plánovacího procesu pro regionální významovou a produktovou úroveň. Hlavním úkolem je připravovat produkty a kampaně pro efektivní a jednotnou propagaci jižní Moravy na tuzemském (DCR) a zahraničním trhu incoming/PCR). Základním požadavkem je maximální vertikální propojení mezi regionální úrovní řídící pyramidy (CCRJM) a oblastní úrovní (DMO turistických oblastí). Produktové rady se setkali zástupci certifikovaných oblastních DMO, reprezentanti necertifikovaných oblastí i zástupci Brna jako hlavní metropole.
Setkání DMO sousedících s Korunou Vysočiny/krajem Vysočina
Diskuze nad společnými produkty, hledání témat ke spolupráci. Sdílení praktických otázek i řešení.
Pracovní skupina pro cestovní ruch při RSK JMK
Proběhlo setkání členů pracovní skupiny cestovního ruchu při Regionální stálé konferenci pro území Jihomoravského kraje. Na programu jednání bylo představení strategie CCRJM, činnosti Centrály cestovního ruchu jižní Moravy za rok 2021, představení aktivit na rok 2022. Prostor pro prezentaci měly zúčastněné TO regionu.
Setkání TOP cílů
Závěrečné online setkání TOP cílů (subjektů provozující turistickou nabídku s návštěvností více než 30 tis. návštěvníků ročně). Na programu setkání bylo shrnutí roku 2021 (kampaně, školení, setkání, statistiky, dotazníky, ostatní aktivity), plán aktivit na rok 2022.
Pracovní skupina regionálního marketingu JMK
Pracovní skupina (CCRJM, TIC Brno, KMCR) se schází 1x za 14 dnů za účelem koordinace marketingových aktivit na území města Brna a v regionu Jižní Morava. V rámci setkání probíhá výměna informací o aktuálním děním ve městě a regionu a jednotliví členové koordinují své aktivity tak, abychom zajistili zvýšení jejich efektivity a návratnost investic.
Setkání TOP cílů
Osobní setkání TOP cílů na Hvězdárna a planetárium Brno. Shrnutí letní sezóny 2021, plán aktivit do konce roku, představení strategie CCRJM, návrhy aktivit na rok 2022, diskuze nad změnou chování návštěvníků, sběr dat z regionu a jejich využití, prohlídka budovy, ukázka nabídky TOP cíle Hvězdárna a planetárium Brno.
Setkání krajské a oblastních DMO
Setkání krajské DMO s oblastními DMO. Představení strategie destinačního managementu a marketingu CCRJM 2022-2027. Diskuze.
24. zasedání Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje (dále jen „RSK JMK“),
24. zasedání Regionální stálé konference pro území Jihomoravského kraje (dále jen „RSK JMK“), která se uskuteční v pátek 24. září 2021 v 9:00 hod. v budově Krajského úřadu Jihomoravského kraje, Žerotínovo nám. 3, Brno, v místnosti 045A
Setkání s podnikateli DMO Moravský kras a okolí
Představení systému řízení cestovního ruchu dle agentury CzechTourism. Prezentace propojení a aktivit CzT/CCRJM/oblastní DMO. Diskuze Účast aktivní podnikatelé z destinace Moravský kras a okolí. Výsledkem aktivity je založení nového sdružení, které navážena aktivity stávající oblastní DMO, která plně nevyhovuje potřebám oblasti.
Setkání se zástupci obcí a měst DMO Moravský kras a okolí
Představení systému řízení cestovního ruchu dle agentury CzechTourism. Prezentace propojení a aktivit CzT/CCRJM/oblastní DMO. Účast obce a města destinace Moravský kras a okolí.
Setkání TOP cílů
Představení vizuálů letní kampaně, možnost zapojení, ukázka OOH v Praze i další prezentace v online prostoru. Představení nově vydaných letáků, možnost odběru. Zhodnocení proběhlých školení + představení podzimních školení. Výzva na zapojení do prezentace šifrovaček/hledaček/her pro děti. Diskuze, sdílení zkušeností, tipy na zlepšení i dotační příležitosti.
Setkání DMO na téma rozvoj destinační spolupráce v Moravském krasu
Řešení současné situace v destinaci Moravský kras. Představení systému řízení cestovního ruchu dle agentury CzechTourism, možnosti řešení a rozvoje. Účast - předseda DMO, zástupci objektů a municipalit.
Videokonferenční jednání PS/regionálního kolegia pro cestovní ruch ze dne 17. března 2021
Ve středu 17. března 2021 se ve videokonferenční podobě prostřednictvím aplikace MS Teams uskutečnilo 11. jednání pracovní skupiny/regionálního kolegia pro cestovní ruch. Pracovní skupina byla seznámena a projednala následující informace: Aktualizace Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2021+, realizované a připravované cyklo projekty, aktivity a činnosti v oblasti cestovního ruchu za rok 2020 a plán pro rok 2021.
Setkání TOP cílů
Setkání se zástupci TOP cílů destinace Jižní Morava. Revize smluv, představení tématu letošní kampaně CCRJM + vizuálu jarní kampaně, možnosti zapojení, diskuze spolupráce s DMO v jednotlivých oblastech, online kampaň, upgrade loga TOP cílů, návrh a odsouhlasení školení na rok 2021. Diskuze, sdílení zkušeností, tipy na zlepšení i dotační příležitosti.
Pracovní skupina regionálního marketingu JMK
Pracovní skupina (CCRJM, TIC Brno, KMCR) se schází 1x za 14 dnů za účelem koordinace marketingových aktivit na území města Brna a v regionu Jižní Morava. V rámci setkání probíhá výměna informací o aktuálním děním ve městě a regionu a jednotliví členové koordinují své aktivity tak, abychom zajistili zvýšení jejich efektivity a návratnost investic.
Setkání CCRJM a oblastních DMO
Setkání proběhlo přes online platformu. Řešená témata: propagační materiály Centrály, formát, obsah. Adventní akce. Plánované aktivity 2021.
Zasedání Rady pro marketing a cestovní ruch
Setkání proběhlo přes online platformu. Na programu byla diskuze o programu rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016 - 2020, CzechTourism (S.Machová) představila dokument Východiska pro tvorbu PRCR města Brna. Důležitým bodem jednání byla situace v cestovním ruchu a COVID19. Vyhodnocení letní kampaně - předběžné výsledky.
Setkání CCRJM a oblastních DMO
Setkání proběhlo přes online platformu. Řešená témata: letní kampaň "Čas přepsat pravidla", Covid19, letní sezóna.
Setkání CCRJM a oblastních DMO
Setkání proběhlo přes online platformu. Řešená témata: kampaň "Mimo davy", Covid19.
Setkání CCRJM a oblastních DMO
Setkání proběhlo přes online platformu. Řešená témata: marketingová strategie, kroky DMO po ukončení karantény, kroky centrály po ukončení karantény.
Setkání platformy RSK JMK
13. 9. 2019 proběhlo setkání pracovní skupiny cestovního ruchu při Regionální stálé konferenci pro Jihomoravský kraj.
Setkání platformy regionálního marketingu
7. 8. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Setkání platformy RSK JMK
21. 6. 2019 proběhlo pracovní setkání v rámci platformy Regionální stálé konference při JMK.
Setkání platformy RSK JMK
20. 6. 2019 proběhlo setkání pracovní skupiny cestovního ruchu při Regionální stálé konferenci pro Jihomoravský kraj.
Setkání platformy regionálního marketingu
19. 6. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Setkání platformy regionálního marketingu
28. 5. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Setkání platformy destinačního managementu
16. 5. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava a oblastních organizací destinačního managementu regionu Jižní Moravy.
Pracovní setkání
30. 4. 2019 probělo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Moravy, Turistického informační centra Brno a Statutárního města Brno. Setkání bylo zaměřeno především na spolupráci v oblasti marketingu.
Setkání pracovní skupiny v rámci RSK JMK
29. 4. 2019 proběhlo setkání členů pracovní skupiny cestovního ruchu při Regionální stálé konferenci pro území Jihomoravského kraje. Na programu jednání bylo představení činnosti Centrály cestovního ruchu jižní Moravy pro rok 2019, představení a úloha destinačních společností v JMK, aktuální vývoj webů www.jizni-morava.cz a www.cyklo-jizni-morava.cz a aktuální informace k přípravě projektů v oblasti cestovního ruchu na území Jihomoravského kraje.
Setkání regionálních koordinátorů CzechTourism
Ve dnech 23. a 24. 4. 2019 se zástupci Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava zúčastnili pracovního setkání regionálních koordinátorů CzechTourism v Českých Budějovicích.
Setkání platformy regionálního marketingu
23. 4. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Setkání platformy destinačního managementu
11. 4. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava se zástupci oblastních organizací destinačního managementu, a to v rámci tiskové konference, na které CCRJM představila téma nabídky cestovního ruchu regionu Jižní Morava na rok 2019.
Setkání platformy destinačního managementu
28. 3. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava se zástupci oblastních organizací destinačního managementu Jižní Moravy.
Konference cestovního ruchu
27. 3. 2019 se ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava, paní Pavla Pelánová, zúčastnila 7. regionální konference cestovního ruchu Hodonínska, kterou pořádalo oblastní DMO zastupující turistickou oblast Slovácko – Turistická asociace Slovácko (TAS).
Pracovní setkání
26. 3. 2019 probělo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Moravy, Turistického informační centra Brno a Statutárního města Brno. Setkání bylo zaměřeno především na spolupráci v oblasti marketingu.
Pracovní setkání
25. 3. 2019 proběhlo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, zástupců Dopravního podniku města Brna, akciové společnosti KORDIS JMK, provozující integrovaný dopravní systém JMK, zástupců Statutárního města Brna a Turistického informačního centra Brno.
Setkání platformy regionálního marketingu
12. 3. 2019 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Pracovní setkání
24. 1. 2019 probělo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Moravy, Turistického informační centra Brno a Statutárního města Brno. Setkání bylo zaměřeno především na spolupráci v oblasti marketingu.
Setkání platformy regionálního marketingu
28. 11. 2018 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).
Setkání regionálních koordinátorů CzechTourism
20. 11. 2018 se zástupci Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava zúčastnili pracovního setkání regionálních koordinátorů CzechTourism v Praze.
Pracovní setkání
15. 11. 2018 proběhlo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava se zástupci Turistického informačního centra Brno.
Setkání platformy destinačního managementu
24. 10. 2018 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava a oblastních organizací destinačního managementu regionu Jižní Moravy.
Setkání platformy regionálního marketingu a brněnských univerzit
18. 10. 2018 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion) spolu se zástupci brněnských univerzit.
Pracovní setkání
15. 10. 2018 probělo pracovní setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Moravy, Turistického informační centra Brno a Statutárního města Brno. Setkání bylo zaměřeno především na spolupráci v oblasti marketingu.
Setkání platformy regionálního marketingu
10. 10. 2018 proběhlo setkání zástupců Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, Moravia Convention Bureau, Statutárního města Brna, Turistického informačního centra Brno a Jihomoravského inovačního centra (#brnoregion).