Vzdělávání pro veřejnost


Nabízíme zdarma online kurzy v oblasti cestovního ruchu, vedené profesionály, pro všechny organizace i jednotlivce působící v Jihomoravském kraji. Našim cílem je zvyšování odbornosti nejen jako individuálního posunu, ale také jako propojování aktérů za účelem kontinuálního zvyšování konkurenceschopnosti celého regionu.  

Kurzy jsou zdarma a vhodné pro všechny organizace i jednotlivce působící v cestovním ruchu v Jihomoravském kraji.

Kurzy

16.11. | LinkedIn I. pro začátečníky
Více informací
  • V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
  • Jak může sloužit právě Vám?
  • Jaké možnosti nabízí?
  • Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět?
  • Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi?
  • Jak udržovat kontakty?
  • Jaký publikovat obsah?
  • Jak najít témata pro obsah?
  • Jak pracovat s firemními stránkami?
  • Jak nastavit strategii firemní stránky?
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Hana Bednářová

Registrovat se můžete v následujícím formuláři do 14.11.2023

Registrační formulář

24.11. | LinkedIn II. pro pokročilé
Více informací
  • V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
  • Jak funguje algoritmus LinkedInu?
  • Jak najít témata pro obsah?
  • Jak pracovat s firemními stránkami?
  • Jak nastavit strategii firemní stránky?
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Hana Bednářová

Registrovat se můžete v následujícím formuláři do 22.11.2023

Registrační formulář

29.11. | IC 21. století
Více informací
  • Budujeme značku IC / města – jak na brand, proč je potřeba, co je to DNA měst, co je to brandová žiletka, jak pracovat s komunikační strategií plus příklady praxe
  • Pracujeme v online světě  – digitální stopa města, jak na Facebook a IG / jaký obsah patří do online prostředí / nejčastější chyby v onlinu a jak se jich vyvarovat
  • Vytváříme produkty města – jak na produkty, jak testujeme produkty, metodika HCD a lean canvas v cestovním ruchu v souvislosti s produkty
  • Získáváme zpětnou vazbu v IC – příklady dobré praxe
  • Informační centra a dárkové předměty – jak vybírat, jak zapasovat do brandu městu
  • Cesta zákazníka v IC – jak zákazník vnímá IC
  • Smyslový marketing v IC – jak pracovat se smysly
  • Jak najít unikátní nabídku města
  • Behavioralní marketing pro IC
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Pavel Pichler

Registrovat se můžete v následujícím formuláři do 27.11.2023

Registrační formulář

Proč to děláme?

Zvýšení kvality služeb a péče o systém cestovního ruchu jde ruku v ruce s potřebným vzděláním. Nové trendy, nové způsoby komunikace, péče o návštěvníka. Vše se neustále vyvíjí a naším cílem je držet krok s dobou.

Projekt “Zvýšení kvality, rozšíření nabídky a prezentace destinace Jižní Morava“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.