Letošní on-line marketingová kampaň Degustuj kulturu byla zaměřena na propagaci vybraných akcí kombinujících víno a hudbu na jižní Moravě.
Jižní Morava je totiž nejen krajem vína, ale také krajem dobré gastronomie, architektury, hudby a kultury. A právě na poslední dvě jmenované jsme v této sezóně upřeli pozornost. S nadsázkou můžeme říct, že bez hudby by nebylo víno a bez vína by nebyla hudba. Alespoň by hudba nezněla tak líbezně a víno by nechutnalo tak lahodně.
V první vlně jsme propagovali cyklus letních koncertů Hudba na vinicich, Hudební festival Znojmo a Lednicko-valtický hudební festival. Landing page v české, anglické, německé a polské jazykové mutaci byla spuštěna 10. června 2024. Součástí kampaně byla i inzerce v tištěných médiích – stránka Degustuj kulturu vyšla v letní příloze Respektu – Velká literární příloha.
První část kampaně si v Česku na sociálních sítích Meta zobrazilo přes půl milionu uživatelů, 616 000 zobrazení měla kampaň na Googlu a 77 000 na Seznamu. Ještě lepší výsledky vykazuje kampaň na Slovensku. Zobrazení kampaně v Meta přesáhlo hranici 750 000, Google přes 630 000. Cílili jsme i na publikum v Rakousku. Tam dosáhl počet zobrazení v Meta 344 000 a na Googlu 411 000.
Kampaň plynule přešla do druhé fáze, která pokrývá období od konce srpna do listopadu. Předmětem propagace jsou další tři významné akce: Pálavské vinobraní, festival Janáček Brno a Znojemské historické vinobraní, které bylo bohužel těsně před datem konání zrušeno kvůli nepříznivé předpovědi počasí. Podpora těchto akcí opět probíhala v rámci on-line kampaně na sociálních sítích Mety v doprovodu s PPC bannery na platformách Sklik a Google Ads. Byla otištěna inzerce ve slovenském celostátním deníku SME a na konci září proběhne jako doplněk k tématu také press trip se zahraničními novináři. Ti navštíví zahajovací koncert Lednicko-valtického hudebního festivalu v Jízdárně valtického zámku a další den shlédnou koncert v prostorách Dianinu chrámu. Po obou z těchto koncertů budou mít novináři možnost setkat se s umělci, ať už formou krátké tiskové konference či během neformálního setkání.
Pořádáte akci, která by se tematicky do kampaně Degustuj kulturu hodila? Ozvěte se nám, rádi ji zařadíme do výběru na našem webu.