Zúčastnili jsme se mezinárodního B2B workshopu ALLinTOO, který se zaměřuje na segmenty LEISURE a MICE a pravidelně se koná dvakrát ročně v Polsku. Tato akce představuje efektivní platformu pro navazování nových a posilování stávajících obchodních vztahů v oblasti cestovního ruchu.
Na workshopu se setkávají zahraniční dodavatelé turistických služeb – jako jsou DMC, hotely, turistické centrály, atrakce, pojišťovny či dopravci – s nákupčími z oblasti volnočasové i incentivní turistiky, a to nejen z Polska, ale i dalších zemí Visegrádské čtyřky, tedy z České republiky, Slovenska a Maďarska. Každé akce se účastní přibližně 50 dodavatelů a více než 100 nákupčích.
Součástí workshopu byly předem naplánované B2B schůzky, networkingové aktivity i večerní společenský program, který umožnil navázat kontakty v neformální atmosféře. Druhý den byl věnován poznávacímu výletu, který nabídnul další prostor pro rozvoj osobních i pracovních vztahů.
ALLinTOO nám poskytl skvělou příležitost k představení naší nabídky a navázání spolupráce s klíčovými partnery z regionu i ze zahraničí.




