Vymyslet strategii a koncepci cestovního ruchu na jižní Moravě není jen tak… Zohledňujeme přání turistů, místních obyvatel i potřeby poskytovatelů služeb v kraji. Aby vše bylo v rovnováze. Zajímá vás, jak to děláme? Nahlédněte do zásadních dokumentů.
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau 2025 - 2027
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau pro období 2025–2027
představuje střednědobý strategický dokument a slouží jako nástroj pro marketingové směřování
organizace BCB v oblasti obchodního skupinového cestovního ruchu (MICE).
Marketingový plán 2025
Letošní rok je ve znamení cykloturistiky a turistické karty MojaKarta. Je toho ale mnohem více. Nahlédněte pod pokličku našich plánů. Kde jižní Moravu představíme světu? Jaké aktivity čekají na naše návštěvníky? Jak budeme lákat akce do naší destinace s pestrou nabídkou? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Marketingový plán 2024
Čeká nás další rok. Tentokrát v hravém módu. Podívejte se, kam letos budeme směřovat pozornost návštěvníků a co připravujeme. Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Marketingový plán 2023
Máme před sebou nový rok plný výzev a možností. Nahlédněte pod pokličku našich plánů. Kde jižní Moravu představíme světu? Jaké aktivity čekají na naše návštěvníky? Jak budeme lákat akce do naší destinace s pestrou nabídkou? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau pro období 2022 - 2024
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau pro období 2022–2024 představuje střednědobý strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Studie slouží jako nástroj pro marketingové směřování organizace v oblasti kongresového cestovního ruchu (MICE), kterým se řídí při svém rozhodování.
Cestování za zdravím v Brně a Jihomoravském kraji 2022+ (pilotní projekt)
Akční plán rozvoje produktu medicínského cestovního ruchu Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy si klade za cíl analyzovat současný stav zdravotní turistiky na mezinárodním poli, určit správné a konkrétní marketingové postupy a zacílení na primární trhy s nabídkou služeb.
Marketingový plán 2022
Zajímají vás témata, kampaně a projekty cestovního ruchu jižní Moravy pro rok 2022? Proběhne v tomto roce oblíbený Gourmet Jižní Morava? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Strategie CCRJM 2022-2027
Strategie destinačního managementu a marketingu Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava 2022-2027 navazuje na Strategii rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na roky 2021-2027, která stanovuje výchozí strategický rámec pro rozvoj kraje v oblasti cestovního ruchu. Odkaz na navazující dokumenty najdete zde: https://www.ccrjm.cz/strategie-ccrjm-2021-2027
Marketingový plán 2021
I přes omezení, která budou regulovat nejen cestovní ruch minimálně první polovinu tohoto roku, volíme vyzývavé téma.... Čemu se budeme věnovat v roce 2021? Jaké jsou naše plány?
Marketingová strategie Jižní Moravy 2018-2020
Jaké jsou cílové skupiny návštěvníků, produktový mix pro jižní Moravu, cíle strategie CCRJM…? Dozvíte se v dokumentu.
Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na období 2014 – 2020
Program chce zlepšit možnosti rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje a obsahuje kroky pro jeho naplnění.
Marketingová koncepce cestovního ruchu 2013 - 2020
CzechTourism představil marketingovou koncepci cestovního ruchu ČR 2013-2020. Jde hlavně o: „Posilování kvality nabídky cestovního ruchu včetně kultivace podnikatelského prostředí“ a „posílení role cestovního ruchu v hospodářské a sektorových politikách státu“.
Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR na období 2014 – 2020
Základní strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl? Zvyšovat konkurenceschopnost cestovního ruchu na národní i regionální úrovni, udržení ekonomické výkonnosti i jeho pozitivních dopadů na sociokulturní a environmentální rozvoj ČR.